miercuri, octombrie 21, 2009

Chasing shadows ...

Chasing shadows from the past …

Aceeasi ploaie marunta batand in geam, parca nu se mai termina, oare ce vrea sa “spele” sau doar simplu, CE VREA??? Stateam in fotoliu, acoperit cu o patura, o cana (a huge one) cu ceai de fructe, fierbinte, indulcit cu miere (vezi, traiesc sanatos)si citeam un roman de Dostoievski iar din cand in cand imi aruncam privirea prin sticla care ma separa de lumea de dincolo si fara sa vreau mi-a venit in minte ploaia trimisa inaintea Anei lui Manole, maiastrul mester al lui Blaga … prin urmare m-am oprit din citit si am cautat cartea online… in scoala parca nu a avut acelasi farmec ca acum … unele lucruri trebuie facute … atunci cand trebuie facute.
Oare pe cine opreste acum de ploua de atata amar de vreme … al cui curs ar trebui schimbat, am ajuns insa sa cred ca al tuturor, iar adancindu-ma in ganduri realizam ca …

--- te tine in casa, facandu-te poate mai sociabil si de ce nu … more love able.
--- de esti posac sau abatut asta te va ajuta sa fii SI MAI SI
--- parca si restaurantele sunt mai pline in perioade de genul asta
Exemple pot fi multe poate unele mai legate de ceea ce vreau sa spun … insa ma opresc aici, idea este ca meteo interdependenta se poate transforma la fel de usor in predispozitia de a face CEVA sau CEVA MAI MULT doar in momente de genul asta. Prostii …

Din camera de alaturi pot jura ca cineva gemea … insa nu m-ar mira sa fie doar in mintea mea, din cate am vazut eu as fi cam singur pe etaj (impropriu spus etaj insa atata timp cat ajung aici folosind o scara este etaj), there is no light no other shits!

Oare mai stie cineva ca mai sunt aici ??? Probabil ca vor afla ca nu mai sunt cam undeva pe la ora la care postez acest mesaj pe blog …

Am schimbat ploaia pe un frig de iti intra prin haine la fel cum intra … si ohh da, poate intra foarte usor, insa nu voi spune ce anume te las pe TINE sa iti imaginezi orice, iar in cazul in care ma cunosti cat de cat vom fi doi, trei, 10, poate 100 care ne vom gandi la acelasi lucru fara ca macar sa il fi pronuntat … weird world and twisted mind isn't ???

Aceeasi durere de cap groaznica de imi venea sa imi scot singurel fata si sa o bag intr-o punga cu gheata … bleah … insa dupa ce am atins solul mi-am revenit cat de cat.

La inceput seamana cu o calatorie in timp, 20 poate 21 de ani in urma cand imi amintesc ca ma asezam la coada la lapte de pe la 1-2 noaptea iar dimineata nu stiam daca voi apuca sa cumpar 2 sticle si 3 borcane de iaurt, hmmm, 200 de oameni haotic aranjati, 20 de nationalitati diferite, doar 2 agenti de control, din stanga si din dreapta auzi orice, numai ceea ce stii tu nu … for me is heaven now, este ceea ce vroiam, pana cand aud pe cineva de langa mine …
- Ar trebui sa iei hartia asta si sa o completezi daca vrei sa treci!!!
Am ramas la fel cum raman de obicei la simpatica mea dentista …
Era o fata de vreo 25 de ani ( cred ca atatia avea, niciodata nu am fost bun la acordarea varstei, nici macar cu a mea nu sunt pe deplin impacat) … si totusi taman aici si taman acum … la capatul lumii ???
O ora jumate sau poate mai mult a trecut pana cand am reusit sa trec de verificarea actelor, timp in care am discutat vrute si nevrute, ea fiind maritata cu un rus din Ekaterinburg (nu mai sunt sigur) si face destul de des drumul acesta.
Desigur ca am completat de 2 ori gresit acel formular iar a treia oara cand m-am dus sa iau, surpriza surpriza “nu-i asa ??? a dracu' Andreea Marin” nu mai mai erau. Doua batai in usa la Militie si incercarea mea de a ii face sa inteleaga ce doresc pe cele doua femei si 2 barbati au esuat lamentabil (exact asta am vrut asta am primit) …
- Tam, tam, tam in stanga;
- Idi siuda in dreapta, ohhh, did'nt I tell YOU that this is heaven ???, well it IS.

In fine, pana la urma o tanti cu o palarie imensa aduce un snop si cu putin ajutor reusesc sa am un document completat ca la carte (folosindu-l pe Dostoievski ca suport a constituit un avantaj se pare), ea nu a avut nici o problema … suportul ei find “Versetele satanice ale lui Salman Rushdie” deci bulls eye, ciudatenie destul de intriganta pentru mine alaturarea celor doua (cartea si ea, poate sotul e musulman, never know), insa na ja, ar trebui sa ma opresc sa intru in acest subiect, there is no mans land’s.

Acum ma culc … ceasurile mele biologice sunt si asa date peste cap … insa voi reveni … eu asa sper …

Chasing shadows from the past, here look’s so … normal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu