marți, august 04, 2009

"ACEI" oamenii de langa tine ...

O noua zi plina de surprize ... ar fi putut fi, insa printr-un joc sau joaca toate acestea s-au transformat in momente pline de penibil sau poate e mult spus penibil. As fi vrut sa nu scriu azi, as fi vrut sa NU am motivul acesta ca sa scriu, dar se pare ca nu obtin intotdeauna chiar tot ce doresc, iar asta e bine, cel putin in cazul meu imi dau seama ca poate nu ma stradui destul cu toate ca eu cred ca deja fac prea mult.
Cum spuneam mai sus, ar fi trebuit sa fie o zi obisnuita ca toate cele care deja au trecut fara sa mai apara in "subiecte deschise" din nou aceeasi problema in a carei rezolvare m-am incurcat deja si pe care am zis ca o lasa sa o rezolve altii, acum rad ... stiu ca ii place (ei, problemei) sa fie rezolvata de altii, cu cat mai multe rezolvari cu atat este mai aproape de "rezolvarea finala" ... oricum cineva bate campii rau de tot cu povestea asta.

Mi-am dat seama ca oricat as fi crezut ca inteleg firea umana, ea (firea) poate doar de-a dracu va incerca sa imi doveasca contrariul, insa ceea ce ma bucura mai mult, este ca in tot ceea ce face de fapt, esenta, este negarea propriilor sale trairi, si nu neaparat acest lucru m-ar deranja (stiu ar trebui sa ma lase perpendicular pe axa cei drept) ci incercarea de a te minti singur, "asa e bine domne" ca stiu eu am citit undeva ca daca fuck asa o sa ma eliberez de sinele constient si ma voi contopi cu Nirvana ... o porcarie mai mare ca asta nici ca poti emite, dar deh, cand "mentorii spirituali" tii alegi dintre cei care nu au nici in clin nici in maneca cu "being u" e clara calea pe care o apuci, mai apare si Dorel cu "dai, da dai tare sa simta" si gata ... e(in)volutia spirituala este gata.
OK, astea fiind spuse nu mai ramane decat un singur factor din acest "ghiveci", sa apara acel cineva sau acea care sa te si sprijine, care sa iti fie aproape, care sa te indrume etc, acel culegator de informatii al carui singur fetish este de a aduna cat mai multe, despre cat mai multe, ambalandu-le si folosindu-le la momentul oportun. Oare va putea sa "rezolve problema" cu siguranta ca DA.

Nu mai conteaza cum a facut rost de "formule" nu mai conteaza cuvantul dat ... "lasa domne' ca sunt mai prieten cu X decat cu Y, ce daca am mintit". Esti jenibil cand incepi sa "dai din casa" lucruri de care nu ai nici un habar, doar de dragul de a le oferi, ca de, probabil ca ai un renume de pastrat sau mai stiu eu ... inconstienta are si ea partile ei bune in anumite situatii.

Daca nu ma insel pe vremuri, sau poate chiar si acum astfel de practici erau folosite de catre niste specii denumite" Sifoane" iar practia era denumita "Sifonare" ... cred ca asta ar fi trebuit sa fie titlul blogului de azi ... "Sifonarea ..." dar am zis ca nu, s-ar fi interpreta aiurea cum ca lovesc in cineva anume, iar eu vorbesc doar in general ...
NU, si asta din doua motive:
1 - Cand vorbesc de sifoane ... ma gandesc ca ar trebui sa fie mai spumoase, insa pana acum singura impresie e mai degraba de un simplu fas decat de un jet ...
2 - Nu imi plac sifoanele ... sub nici o forma ... drept dovada ca am inceput sa scap de toate.

Si daca tot sunt la capitolul referitor la ce nu imi place ...



NU IMI PLACE SA FIU MINTIT ...
NU imi place de TINE ...
NU imi place sa mai fii omul de langa MINE ... si

DA!!! NU mai esti ...



Bucuros ca a venit noaptea cu a sa luna ... azi este aproape intreaga ... aproape, atat de aproape.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu